پاورپوینت تغذیه ورزشی

توصیه هایی برای سلامتی بزرگترها باید 45 تا 65 درصد کالری خود را از کربوهیدراتها، 20 تا 35 درصد از چربی ها و 10 تا 35 درصد از پروتئین ها تأمین کنند کودکان نیز مانند بزرگترها هستند، جز اینکه نوزادان و کودکان کوچک سهم بیشتری از چربی می برند (25 تا 40 درصد) از مصرف غذاهای غنی از چربی های ترانس و اشباع شده، کلسترول، شکر، نمک و الکل بپرهیزید هر روز و

دانلود مستقیم فایل

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای دانلود مقالات بیشتر به سایت اصلی ما مراجعه کنید کلیه مقاله ها به صورت اشتراکی و تایید شده در سایت قرار گرفته و همگی به صورت کامل می باشند ، پس از پرداخت هزینه محصول می توانید به مقاله دسترسی پیدا کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل از قسمت ارتباط با مدیریت سایت با ما در ارتباط باشید ./themes/default/images/download.gif مشاهده اطلاعات کامل این محصول
ADS Here !!!